مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 تیر 1400 ساعت 07:202021-06-30اقتصادي

رشد100 درصدی تخلیه کالای عمومی در بندر خرمشهر


مدیر کل بندر و دریانوردی خرمشهر از تخلیه 100 درصدی کالای عمومی در بندر خرمشهر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی اداره کل بندر و دریانوردی خرمشهر، نوراله اسعدی در تشریح عملکرد سه ماهه نخست سالجاری تصریح کرد: در این مدت بیش از 613 هزار و 972 تن کالا در بندر خرمشهر تخلیه و بارگیری شده است.

وی در ادامه از تردد بیش از 187 فروند شناور زیر هزار تن طی سه ماهه سال جاری به بندر خرمشهر خبر داد و اظهار داشت: در مقایسه با همین مدت در سال گذشته بندر خرمشهر رشد 60درصدی را تجربه کرده است.

مدیر کل بندر و دریانوردی خرمشهر در ادامه با اشاره به  وجود ترمینال کانتینری پیشرفته و مجهز بندر خرمشهر افزود: از ابتدای سالجاری تاکنون عملیات  تخلیه و بارگیری کانتینری، در بندر خرمشهر 10درصد افزایش یافت.

اسعدی با اشاره به فعالیت بی وفقه بندر خرمشهر اظهار داشت: فعالیت های بندری و دریایی با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی در حال انجام است و طی سه ماهه نخست امسال بیش از 39 هزار و 365تن کالای کانتینری در بندر خرمشهر تخلیه و بارگیری شده است.

وی با توجه به مزایای خاص بندرخرمشهر به دلیل واقع شدن در منطقه آزاد اروند گفت: بندر خرمشهر به دلیل نزدیکی به مرکز کشور و دارا بودن تمام امکانات تخلیه و بارگیری آمادگی ارائه هرگونه خدمات به صاحبان کالا را دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد100 درصدی تخلیه کالای عمومی در بندر خرمشهر

رشد100 درصدی تخلیه کالای عمومی در بندر خرمشهر