مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 تیر 1400 ساعت 07:002021-06-30حوادث

کشف پرونده برداشت غیرمجاز از کارت بانکی گم شده


رییس پلیس فتا هرمزگان از کشف پرونده برداشت غیرمجاز از کارت بانکی خبر داد و گفت: هوشیاری شهروندان برای عدم فاش سازی رمزهای کارت بانکی باعث صیانت بخشی و پیشگیری از برداشت های غیرمجاز می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، احسان بهمنی اظهار کرد: طی مراجعه شخصی با ارائه مرجوعه قضایی و پرینت صورتحساب بانکی به پلیس فتا استان اعلام داشت: مبلغ 3 میلیون تومان از اظهار داشت: با اقدامات فنی صورت گرفته هویت متهم که از استان همجوار بوده شناسایی و با دستور قضایی حساب های بانکی وی مسدود شد.

  سرگرد احسان بهمنی با بیان اینکه متهم این پرونده در حین رسیدگی به موضوع به پلیس فتا استان مراجعه کرده و اعلام داشت ساکن مهمانسرایی در شهر بندرعباس می باشد تصریح کرد:متهم روز گذشته کارت بانکی شاکی را به همراه رمز آن پیدا کرده و پس از فعال سازی رمز دوم و با توجه به نیاز مالی اقدام به انتقال پول به کارت خودش کرده است.

  این مسئول انتظامی با اشاره به اینکه با بررسی سوابق متهم مشخص شد وی دارای 3 فقره سوء پیشینه در رابطه با حمل مواد مخدر را نیز دارد تصریح کرد:متهم پس از تشکیل پرونده جهت انجام سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شد.

  رییس پلیس فتا استان با بیان اینکه برخی از شهروندان به علت سهل انگاری یا فراموشی اقدام به یادداشت رمز روی کارت بانکی می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف پرونده برداشت غیرمجاز از کارت بانکی گم شده

کشف پرونده برداشت غیرمجاز از کارت بانکی گم شده