مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 تیر 1400 ساعت 06:302021-06-30ورزشي

تعیین سرپرست برای فدراسیون های اسکیت، ژیمناستیک و تیراندازی


معاون ورزش حرفه ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان درباره وضعیت سه فدراسیون اسکیت، تیراندازی شمشیربازی برای برگزاری انتخابات گفت: هنوز تایید صلاحیت نامزدهای این 3 فدراسیون برای برگزاری انتخابات به دست ما نرسیده و به زودی سرپرست این 3 فدراسیون مشخص خواهد شد.

- معاون ورزش حرفه ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان درباره وضعیت سه فدراسیون اسکیت، تیراندازی شمشیربازی برای برگزاری انتخابات گفت: هنوز تایید صلاحیت نامزدهای این 3 فدراسیون برای برگزاری انتخابات به دست ما نرسیده و به زودی سرپرست این 3 فدراسیون مشخص خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهدی علی نژاد، معاون ورزش حرفه ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در جمع خبرنگاران درباره وضعیت سه فدراسیون اسکیت، شمشیربازی و تیراندازی برای برگزاری مجمع انتخاباتی گفت: تا به امروز هنوز تایید صلاحیت کاندیداها برای برگزاری انتخابات این سه فدراسیون به دست ما نرسیده است و ما بزودی برای این سه فدراسیون سرپرست تعیین خواهیم کرد.

وی همچنین درباره وضعیت بیمه منجیان غریق نیز گفت: اساسا بحث بیمه منجیان غریق به کارفرما ارتباط دارد و اگر کارفرمایی در این زمینه کوتاهی کند تخلف است.

علی نژاد در پایان پیرامون این پرسش که شنیده می شود که اینچه درگاهی در حال دعوت و تدارک مجمع فوق العاده و گرفتن امضا از اعضای مج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعیین سرپرست برای فدراسیون های اسکیت، ژیمناستیک و تیراندازی

تعیین سرپرست برای فدراسیون های اسکیت، ژیمناستیک و تیراندازی