مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 تیر 1400 ساعت 06:152021-06-30اقتصادي

شتاب سرمایه گذاری در موقوفات یزد/از ایجاد جایگاه سوخت تا احداث کارخانه یخ


معاون بهره وری اقتصادی اداره کل اوقاف و امور خیریه یزد از شتاب سرمایه گذاری در اراضی موقوفه یزد خبر داد و گفت: بسیاری از موقوفات متروکه و فاقد درآمد، - اظهار داشت: استان یزد در زمینه سرمایه گذاری و اجرای پروژه های عمرانی در کشور سرآمد بوده و تنها در حوزه امامزادگان و بقاع متبرکه، 38 هزار مترمربع پروژه عمرانی در دست اجراست.

وی عنوان کرد: احداث پروژه های عمرانی رشد پنج درصدی، تکمیل پروژه های عمرانی رشد 10 درصدی و تعمیر و نگهداری بقاع متبرکه رشد 200 درصدی داشته است.

پورسلمانی ادامه داد: در دو سال گذشته در بحث سرمایه گذاری به دلیل تغییر نگرش در سازمان اوقاف و امور خیریه، در بحث تولید دام و تولید محصولات کشاورزی ورود کردیم که این امر دستاوردهای خوبی داشته و طرح های آن در موقوفات پنج بقعه متبرکه و بیش از 10 موقوفه دیگر اجرا شده است.

معاون بهره وری اقتصادی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان یزد با اشاره به اینکه در زمینه تولید دام و کشاورزی نیز یک پروژه بزرگ در حال اجراست، افزود: در شهرستان اردکان با مشارکت موقوفات و بقاع متبرکه تولید 700 رأس دام اجرا شد که هم اکنون در حال بهره برداری است.

وی با بیان اینکه اراضی بقاع متبرکه ظرفیت خوبی برای سرمایه گذاری است، عنوان کرد: ایجاد جایگاه سوخت و کارخانه یخ با مشارکت بخش خصوصی در جوار بقعه شیخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شتاب سرمایه گذاری در موقوفات یزد/از ایجاد جایگاه سوخت تا احداث کارخانه یخ

شتاب سرمایه گذاری در موقوفات یزد/از ایجاد جایگاه سوخت تا احداث کارخانه یخ