مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 تیر 1400 ساعت 06:002021-06-30سياسي

انتقاد دیپلمات روس از عدم تمدید توافق ایران و آژانس بین المللی انرژی اتمی


نمایند روسیه در وین در انتقاد از عدم تمدید تفاهم نامه فنی میان ایران و آژانس بین المللی انرژی اتمی برای تداوم بازرسی ها در ایران، گفت که هیچ دلیلی برای این کار وجود ندارد.

- نمایند روسیه در وین در انتقاد از عدم تمدید تفاهم نامه فنی میان ایران و آژانس بین المللی انرژی اتمی برای تداوم بازرسی ها در ایران، گفت که هیچ دلیلی برای این کار وجود ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، میخاییل اولیانوف نماینده روسیه در سازمان های بین المللی در وین با توجه به پایان یافتن تاریخ تفاهم نامه ایران و آژانس بین المللی انرژی اتمی برای تداوم بازرسی های آژانس از تاسیاست ایران در صفحه توییترش نوشت: صراحتا، هیچی دلیلی نمی بینم که چرا تفاهم نامه فنی میان ایران و آژانس بین المللی انرژی اتمی به نفع دو طرف تمدید نمی شود.

چرا به مدت 4 ماه قابل قبول و مفید است اما روز 24 ژوئن مسئله برانگیر شده است؟ اظهارات اولیانوف در پی این مطرح می شود که دولت ایران اسفندماه سال گذشته براساس مصوبه مجلس شورای اسلامی دسترسی بازرسان آژانس بین المللی انرژی اتمی به تاسیسات هسته ای را محدود و اجرای داوطلبانه پروتکل الحاقی را متوقف کرد، ولی پس از آن تهران و آژانس اوایل اسفند پارسال به توافقی سه ماهه دست یافتند که بر پایه آن دوربین های نظارتی آژانس در تاسیسات هسته ای به مدت سه ماه فعالیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد دیپلمات روس از عدم تمدید توافق ایران و آژانس بین المللی انرژی اتمی

انتقاد دیپلمات روس از عدم تمدید توافق ایران و آژانس بین المللی انرژی اتمی