مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 تیر 1400 ساعت 05:302021-06-30پزشكي

حضور بی پروای مردم بدون ماسک در خیابان ها، نگران کننده است/ تبریز در وضعیت نارنجی


رییس گروه بیماری های واگیر مرکز بهداشت آذربایجان شرقی با تاکید بر این که اگر می خواهیم وارد پیک جدید کرونا نشویم باید توصیه های همیشگی بهداشتی توسط مردم رعایت شود، - ایسنا/آذربایجان شرقی رییس گروه بیماری های واگیر مرکز بهداشت آذربایجان شرقی با تاکید بر این که اگر می خواهیم وارد پیک جدید کرونا نشویم باید توصیه های همیشگی بهداشتی توسط مردم رعایت شود، گفت: متاسفانه اکنون مردم در خیابان ها و فضاهای شلوغ و جمعی بی پروا بدون ماسک حضور می یابند که این وضعیت واقعا نگران کننده است.

سیمین خیاط زاده در گفت وگو با ایسنا، با بیان این که حدودا هفت درصد جمعیت آذربایجان شرقی علیه کرونا واکسینه شده اند، اظهار کرد: در حال حاضر نوبت دوم واکسن سینوفارم انجام می شود و از هفته های آتی نیز اگر واکسن نوبت اول به دست ما رسید، واکسیناسیون گروه سنی بالای 65 سال شروع خواهد شد.

وی ادامه داد: در حال حاضر خواستار عدم مراجعه ی گروه سنی 65 سال به مراکز هستیم مگر این که زمان واکسیناسیون را از طریق رسانه ها و مراجع اعلام کنیم.

وی با تاکید بر این که افرادی که در مقابل کرونا واکسینه شده اند باید فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کرده و استفاده از ماسک را جدی بگیرند، گفت: علت رعایت موارد بهداشتی این است که هنوز درصدی از جامعه که حداقل بالای 50 یا 60 درصد باید واکسینه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور بی پروای مردم بدون ماسک در خیابان ها، نگران کننده است/ تبریز در وضعیت نارنجی

حضور بی پروای مردم بدون ماسک در خیابان ها، نگران کننده است/ تبریز در وضعیت نارنجی