مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 تیر 1400 ساعت 05:302021-06-30سياسي

کیهان و اعلام ختم جلسه مذاکرات وین و انقضای برجام


«برنامه جامع اقدام مشترک»(برجام) مدتهاست که به پایان رسیده است با این حال دولت تدبیر و امید سال هاست اعلام مرگ آن را به تأخیر انداخته اما دولت جدید ایران چنین ملاحظاتی برای اعلام تاریخ انقضای برجام نخواهد داشت.

- برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) مدتهاست که به پایان رسیده است با این حال دولت تدبیر و امید سال هاست اعلام مرگ آن را به تأخیر انداخته اما دولت جدید ایران چنین ملاحظاتی برای اعلام تاریخ انقضای برجام نخواهد داشت.

کیهان خواهان اعلام ختم جلسه مذاکرات وین برای احیای برجام شد و با تاکید بر این که تنها گزاره ای که این روزها درباره آن میان ایران و آمریکا اشتراک نظر وجود دارد تغییر برجام است از اعلام انقضای برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) در دولت جدید خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصر ایران، همزمان با اعلام خبر پیوستن دو عضو جدید به کمیته تطبیق برجام که به گفته عباس عبدی موجب برتری اصولگرایان مخالف برجام در تصمیم گیری نهایی این کمیته شد، روزنامه کیهان یادداشت روز خود را به تعیین تکلیف و سرانجام برجام اختصاص داد و نوشت: روز یکشنبه 6 تیر 1400 آقای عراقچی مذاکره کننده ارشد کشورمان در وین درباره چشم انداز این مذاکرات برای احیای برجام گفت: به اندازه کافی مذاکره انجام شده است، زمان تصمیم گیری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کیهان و اعلام ختم جلسه مذاکرات وین و انقضای برجام

کیهان و اعلام ختم جلسه مذاکرات وین و انقضای برجام