مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 تیر 1400 ساعت 05:252021-06-30فرهنگي

اهدای 240 جلد کتاب و مجله تخصصی به موزه بزرگ خراسان


یک خیّر فرهنگی بیش از 240 جلد کتاب و مجله تخصصی به موزه بزرگ خراسان اهدا کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی، محمد رکنی گفت: آقای مهرداد صفریان خیّر و فعال فرهنگی که پایان نامه دانشگاهی مقطع کارشناسی ارشد خود را با محوریت موضوع موزه تاریخ و فرهنگ خراسان دفاع کرده است، بیش از 240 جلد کتاب و مجلات تخصصی با موضوعات معماری وشهرسازی، هنرهای تجسمی، تاریخ و تمدن ایران و خراسان، ایران شناسی، میراث فرهنگی و گردشگری به موزه بزرگ خراسان اهدا کرد.

رییس موزه بزرگ خراسان ادامه داد: برخی مجلات تخصصی اهدایی شامل اثر، موزه ها، هنر و مردم، معماری ایران، آبادی، مجله علمی معماری وشهرسازی، فصلنامه شارستان، فصلنامه معماری و فرهنگ، ماهنامه پیام یونسکو و برخی کتاب های اهدایی نامبرده شامل معماری ایران (آرتور پوپ)، شهرهای ایران (محمدیوسف کیانی) و آثار ایران (آندره گدار) است.

وی اظهار کرد: یکی از شاخص های اصلی یونسکو در تعریف و کارکرد موزه ها، عملکرد علمی و فرهنگی موزه ها هم راستا با مراکز علمی و دانشگاهی است.

رکنی تصریح کرد: هم چنین وجود کتابخانه های تخصصی در موزه ها از مهم ترین استانداردهای یونسکو و ایکوم برای موزه ها یک ضرورت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای 240 جلد کتاب و مجله تخصصی به موزه بزرگ خراسان

اهدای 240 جلد کتاب و مجله تخصصی به موزه بزرگ خراسان