مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 تیر 1400 ساعت 05:252021-06-30اقتصادي

پیش بینی برداشت 2880 تن گندم در خوشاب


با توجه به آغاز فصل برداشت گندم پیش بینی می شود در سال زراعی جاری از سطح مزارع غلات آبی شهرستان حدود 2880 تن از این محصول برداشت شود.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیر جهاد کشاورزی خوشاب گفت: با توجه به آغاز فصل برداشت گندم پیش بینی می شود در سال زراعی جاری از سطح مزارع غلات آبی شهرستان حدود 2880 تن از این محصول برداشت شود.

ابراهیم رودسرابی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: برداشت گندم آبی در این شهرستان از 1440 هکتار از مزارع مستعد کشت آغاز شده و تا اوایل مرداد ماه ادامه خواهد داشت.

وی افزود: 19 دستگاه کمباین عملیات برداشت غلات را در خوشاب انجام خواهند داد که با توجه به بیماری کرونا تمهیدات بهداشتی در خصوص ناوگان برداشت و مراکز خرید شهرستان انجام شده است.

رودسرابی بیان کرد: در سال زراعی جاری به دلیل کمبود نزولات جوی و پراکنش نامناسب بارندگی ها، شاهد افت محسوس گندم تولیدی در سطح شهرستان هستیم.

وی در ادامه از اختصاص کود تشویقی به تحویل دهندگان گندم در خوشاب خبر داد و افزود: به منظور حمایت از تولید کنندگان گندم به ازای هر تن تحویل گندم، 100 کیلوگرم کود اوره یارانه دار به کشاورزان تعلق می گیرد.

مدیر جهاد کشاورزی خوشاب توضیح داد: در سال زراعی جاری با توجه به کاهش شدید تولید گندم در مرحله اول مرکز خرید گندم شهر سلطان آباد و در صورت نیاز مرکز خرید مش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی برداشت 2880 تن گندم در خوشاب

پیش بینی برداشت 2880 تن گندم در خوشاب