مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 تیر 1400 ساعت 05:202021-06-30سياسي

رسانه ها در گام دوم انقلاب باید در کنار مردم و نخبگان باشند


همدان _ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان گفت: در گام دوم انقلاب رسانه ها باید ضمن پرورش روحیه خودباوری در جامعه در کنار مردم و نخبگان جامعه در همه عرصه ها باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمد هادی نظیری در آیین رونمایی از مستند عبای خاکی در نهاوند بیان کرد: نقش رسانه و تبلیغات و تولید محتوا در بستر فضای مجازی باید بیشتر از گذشته مورد حمایت معنوی و مادی قرار بگیرد زیرا معتقدیم در جنگ فرهنگی امروز رسانه ها و نهادهای متولی فرهنگی در صف اول مبارزه قرار دارند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان اظهار داشت: با تشکیل قرارگاه رسانه ای منسجم در سطح استان و شهرستانها باید کمک کنیم تا ضمن تولید محتواهای متناسب با وضعیت جامعه به بحث معضلات اجتماعی فرهنگی و پاسخ به شبهات هم توجه کنیم چون اعتقاد داریم که باید از فضای مجازی بهتر از اینها در راستای همه گیری دولت جوان اسلامی در منطقه بیشتر استفاده کرد.

وی ادامه داد: رسانه ها باید ظرفیت های کمتر شناخته شده و گمنام را به جامعه معرفی کنند.

علی سهرابی، تهیه کننده عبای خاکی و فعال رسانه ای در نهاوند در آیین رونمایی از این مستند گفت: در گام دوم انقلاب وظیفه همه نهاد و سازمانهای فرهنگی بخصوص رسانه ها و صداوسیما از همه سنگین تر است و باید تلاش خود را در معرفی ظرفیت های پنهان جامعه بیشتر کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه ها در گام دوم انقلاب باید در کنار مردم و نخبگان باشند

رسانه ها در گام دوم انقلاب باید در کنار مردم و نخبگان باشند