مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 تیر 1400 ساعت 05:152021-06-30اقتصادي

کشت افسار گسیخته شالی تامین آب شرب گنبدکاووس را با مشکل مواجه کرد


متاسفانه کشت بیش از حد شالی در منطقه و مصرف بیش از حد آب در این کشت سبب کمبود آب شرب گنبدکاووس شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گنبدکاووس حسین سعیدی راد ظهر امروز در جلسه مدیریت و بررسی مشکلات انرژی آب و برق اظهار کرد: وضعیت آب شرب در گلستان و گنبدکاووس عجیب و خطرناک بوده و با نزدیک شدن عید قربان و مصرف بی رویه آب در این ایام نگرانی ما از کمبود شدید آب شرب در یک ماه آینده است.

وی تصریح کرد: برای خارج شدن از وضعیت موجود کمبود آب شرب شهرستان و در یک اقدام سریع توانستیم در دو روز گذشته دو حلقه چاه آب شرب واقع در مجموعه سوارکاری و امامزاده یحیی بن زید (ع) را وارد مدار کرده تا بخشی از مشکلات آب شرب حاشیه شهر برطرف شود.

مدیر آبفا منطقه گنبدکاووس خاطرنشان کرد: در حال حاضر روزانه 280 لیتر بر ثانیه کمبود آب شرب در شهرستان داریم و با اضافه کردن دو حلقه چاه دیگر در مدار تامین آب این میزان به 200 لیتر بر ثانیه در طول شبانه روز خواهد رسید.

وی ادامه داد: در برنامه میان مدت برای تامین کامل آب شرب منطقه گنبدکاووس نیاز به حفر 17 حلقه چاه است که در حال حاضر هفت حلقه چاه در دست اجرا بوده و 10 حلقه چاه دیگر باید ترسیم شود.

سعیدی راد گفت: متاسفانه کشت افسار گسیخته شالی و مصرف بیش از حد این کشت سبب مشکلات عدیده ای در کمبود آب شرب منطقه شده که از دستگاه های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشت افسار گسیخته شالی تامین آب شرب گنبدکاووس را با مشکل مواجه کرد

کشت افسار گسیخته شالی تامین آب شرب گنبدکاووس را با مشکل مواجه کرد