مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 تیر 1400 ساعت 05:052021-06-30اقتصادي

گرانی و کمبود سیمان در ارومیه از شایعه تا واقعیت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، طبق گزارشات و شکایات مردمی یکی از مشکلات به وجود آمده در کلانشهر ارومیه، کمبود و گرانی سیمان است که معضلی برای مردم ارومیه ایجاد کرده است، که خواستار رسیدگی خبرنگار فارس از مسئولین ذی ربط می باشند.

قیمت سیمان طی روزهای اخیر روند صعودی گرفته و تهیه در استان خواهد شد.

مرندی با اشاره به افزایش قیمت سیمان در بازار مصرف یادآور شد: هزینه حمل و نقل، هزینه 4 درصدی عمده فروشی و 10 درصد خرده فروشی و هزینه های بارگیری و سایر هزینه عمدده علت افزایش قیمت سیمان در بازار مصرف شده است.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی در خصوص تولید سیمان در استان اضافه کرد: بخشی از کارخانه سیمان ارومیه و بوکان در حال تعمیر است و در حال حاضر تعمیر آن به اتمام نرسیده انتظار می رفت قبل از عرضه در بورس این مکان تعمیر شود که  متاسفانه این امر محقق نشد و طی روزهای اخیر  120 هزار تن سیمان در بازار مصرف عرضه کرده است.

وی با اشاره علل التهاب بازار سیمان اذعان کرد: عامل عمده التهاب بازار در خصوص سیمان عدم اطمینان مصرف کنندگان به تامین سیمان در بازار مصرف است و مصرف کننده سیمان به دلیل نگرانی و نبود سیمان دربازار مصرف اقدام به خرید بیش از حدکرده و این امر موجب آشفتگی دربازار س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گرانی و کمبود سیمان در ارومیه از شایعه تا واقعیت

گرانی و کمبود سیمان در ارومیه از شایعه تا واقعیت