مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 تیر 1400 ساعت 05:052021-06-30سياسي

راهبرد سازش در مذاکرات به نفع آمریکا است


با عنایت به سابقه سیاسی کاری آژانس بین المللی انرژی اتمی، امروز با ایفای نقش فعال رافائل گروسی، دبیرکل آژانس و فشارهای آمریکا و رژیم صهیونیستی مجددا همان مدل مواجهه غیرفنی و غیرکارشناسی با اغراض سیاسی آغاز شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، سیدامیرحسین قاضی زاده هاشمی، نماینده  مجلس طی یادداشتی در ارزیابی کرد که به موجب آن شاهد کاهش سطح بازدارندگی کشور بوده ایم.

اروپا و آژانس قطعه ای از پازل فشار آمریکا همان طور که مشهود است، همواره نقش اروپا، نقشی تبعی و در هماهنگی با آمریکایی ها است و طبیعتا هیچ گاه حاضر نخواهد شد منافع آمریکا را رها کند.

از طرف دیگر راهبرد اروپا در راستای تحقق سیاست تعلیق این بود که ایران با وعده های اروپا مواجه باشد و آمریکا ازطرف دیگران به تمدید تحریم های تازه بپردازد و از این سو اروپا پیوستن ایران را به برخی نهادها و کنوانسیون های بین المللی نظیر FATF و CFT مطرح کند که این کنوانسیون ها نقش مکمل را برای تحریم های آمریکا داشته باشند.

همچنین با عنایت به سابقه سیاسی کاری آژانس بین المللی انرژی اتمی و روند توقعات نابجا و بی پایان که بالاخره با دادن امتیازهای متعدد و دسترسی های بی سابقه در برجام تمام شده بود، امروز با ایفای نقش فعال رافائل گروسی، دبیرکل آژانس و فشارهای آمریکا و رژیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهبرد سازش در مذاکرات به نفع آمریکا است

راهبرد سازش در مذاکرات به نفع آمریکا است