مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 تیر 1400 ساعت 04:052021-06-30فرهنگي

ارسال 5 هزار اثر به هفتمین جشنواره «وقف چشمه همیشه جاری»


دبیر هفتمین جشنواره سراسری وقف چشمه همیشه جاری از ارسال نزدیک به 5 هزار اثر به این جشنواره خبر داد و به تشریح جزییات برگزاری مراسم اختتامیه این جشنواره سراسری پرداخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس محمد مهرابی دبیر هفتمین جشنواره سراسری وقف چشمه همیشه جاری درباره آخرین جزییات این جشنواره اظهار کرد: هفتمین جشنواره سراسری وقف چشمه همیشه جاری 29 مهرماه 1399 همزمان با رونمایی از فراخوان، کار خود را آغاز کرد؛ ارسال آثار به این جشنواره از ابتدای آبان ماه آغاز شد و 23 اردیبهشت 1400 همزمان با عید سعید فطر نیز آخرین مهلت ارسال آثار بود.

وی با اشاره به اینکه هفتمین جشنواره سراسری وقف چشمه همیشه جاری در هشت بخش و 27 رشته تخصصی برگزار می شود، افزود: در این دوره از جشنواره نسبت به دوره های قبل به دلیل حضور داوران سرشناس و صاحب نظر و شرکت کنندگان متخصص و فعالیت های هدفمند دبیرخانه، رشد کمی و کیفی قابل توجهی داشته ایم.

دبیر هفتمین جشنواره سراسری وقف چشمه همیشه جاری از ارسال نزدیک به 5 هزار اثر به این جشنواره خبر داد و تصریح کرد: پس از پایان مهلت ارسال آثار (23 اردیبهشت 1400)، براساس آیین نامه از پیش تعیین شده، کار داوری آغاز شد و تا پایان تیرماه داوری تمامی رشته ها به پایان می رسد؛ داوری در برخی رشته ها طی چند مرحله انجام شده است و داوری در برخی رشته ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارسال 5 هزار اثر به هفتمین جشنواره «وقف چشمه همیشه جاری»

ارسال 5 هزار اثر به هفتمین جشنواره «وقف چشمه همیشه جاری»