مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 تیر 1400 ساعت 03:552021-06-30سياسي

مواد مخدر سر از آرایشگاه ها و عطاری ها در آورده است!


دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر البرز با اشاره به اینکه نیاز مبرم به فرهنگسازی و ارتقاء آگاهی در جامعه داریم، گفت: مواد مخدری همچون شیشه سر از عطاری ها و آرایشگاه ها در آوردند؛ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، سردار سید جعفر حسینی، دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر البرز، در جمع اصحاب رسانه، ضمن تبریک هفته مبارزه با مواد مخدر، با اشاره به اهمیت و ضرورت فرهنگسازی در راستای مقابله با مواد مخدر در سنین پایین تر جامعه، گفت: امروز مواد مخدری مثل شیشه و گل در برخی اماکن همچون آرایشگاه ها رخنه کرده است.

وی بیان کرد: بسیاری از داروهای لاغری و تناسب اندام از شیشه درست شده و مردم پس از مصرف و عوارض آن متوجه می شوند؛ از این رو نیاز داریم آگهی در جامعه ارتقاء یابد.

حسینی با بیان اینکه 150 معتاد متجاهر در البرز قرنطینه هستند، ادامه داد: این معتادان به زودی به مراکز اصلی برای تکمیل ترک اعتیاد پس از شناسایی بیماری هایی از قبیل ایدز، کرونا منتقل می شوند.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر البرز در خصوص والدین معتاد نیز، گفت: بهزیستی مسؤولیت کودکان والدین معتاد را عهده گرفته تا زمانی که والدین بهبودی کامل را کسب کنند، می توانند فرزندان خود را از بهزیستی تحویل بگیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مواد مخدر سر از آرایشگاه ها و عطاری ها در آورده است!

مواد مخدر سر از آرایشگاه ها و عطاری ها در آورده است!