مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 تیر 1400 ساعت 03:302021-06-30اقتصادي

نگاه فراسازمانی به توسعه فرهنگ و هنر؛ زمینه ساز توسعه استان است


برای تحقق بخشی توسعه استان باید با نگاه فراسازمانی به توسعه هنر وفرهنگ در استان کمک کرد.

- نگاه فراسازمانی به توسعه فرهنگ و هنر؛ زمینه ساز توسعه استان است ایسنا/کردستان رییس حوزه هنری استان کردستان گفت: برای تحقق بخشی توسعه استان باید با نگاه فراسازمانی به توسعه هنر وفرهنگ در استان کمک کرد.

امین مرادی رییس حوزه هنری استان کردستان در دیدار با معاون مسکن و بازآفرینی شهری اداره کل راه و شهرسازی استان کردستان به تأثیر نقش هنر در طرح های در دست اقدام اشارە و اظهار کرد: تأثیرگذاری و نقش بخش فرهنگ و هنر در زمینه توسعه همه جانبه در استان امری است واضح و مشخص و بسیار خوشحالیم که در برنامه های بازآفرینی شهری در دست اقدام این مقوله به خوبی درک و رعایت شده است.

وی تأکید کرد: حاصل سرمایه گذاری در بخش فرهنگ تأمین آینده ای بسیار روشن برای استان و مردمان فرهنگ دوست آن است و براساس پژوهش ها و تحقیق های صورت گرفته هر چه در بخش فرهنگ و هنر سرمایه گذاری گردد بازخورد آن کم شدن ناهنجاری ها و ایجاد فضایی مطمئن برای سرمایه گذاری و حرکت در مسیر توسعه استان خواهد بود.

مرادی ضمن بیان اقدامات صورت گرفته در نایسر و ننله گفت: حوزه هنری این آمادگی را دارد در صورت آماده شدن فرهنگ سرای نایسر و در اختیار قرار گرفتن بخش فرهنگی و هنری آن در اولین اقدام در کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاه فراسازمانی به توسعه فرهنگ و هنر؛ زمینه ساز توسعه استان است

نگاه فراسازمانی به توسعه فرهنگ و هنر؛ زمینه ساز توسعه استان است