مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 تیر 1400 ساعت 03:252021-06-30اقتصادي

ثبت نام 4700 نفر از آذربایجان شرقی در طرح ملی توسعه مشاغل خانگی


رییس سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی گفت: تاکنون، 4700 نفر در سامانه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در سطح استان ثبت نام کرده اند.

- ایسنا/آذربایجان شرقی رییس سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی گفت: تاکنون، 4700 نفر در سامانه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در سطح استان ثبت نام کرده اند.

دکتر جعفر محسنی روز چهارشنبه،9 تیر، در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: سهمیه استان آذربایجان شرقی در طرح مذکور تعداد 3000 نفر بود که علاوه بر تکمیل ظرفیت تعهد شده بیش از 1700 نفر نیز مازاد بر سهمیه ثبت نام شده است.

وی افزود: از این تعداد بیش از 1250 نفر تاکنون به بازار کار معرفی شده و اتصال بازار و رسیدن به شغل پایدار برای این افراد انجام گرفته است و مابقی افراد نیز طی برنامه ریزی صورت گرفته وارد بازار کار خواهند شد.

وی، ادامه داد: همچنین با ارتباط مناسب و تفاهم صورت گرفته با پیشرانان حوزه مشاغل خانگی استان تعداد 69 نفر از کارآفرینان و پیشرانان آذربایجان شرقی در اجرای طرح با دبیرخانه در حال همکاری هستند .

رییس سازمان جهاد دانشگاهی استان، خاطرنشان کرد: در راستای استعدادسنجی، مشاوره و ارائه آموزش های عمومی و تخصصی نیز تاکنون بیش از 2700 نفر از متقاضیان استعدادسنجی شده و به تعداد 1900 نفر نیز مشاوره های شغلی لازم ارائه شده است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام 4700 نفر از آذربایجان شرقی در طرح ملی توسعه مشاغل خانگی

ثبت نام 4700 نفر از آذربایجان شرقی در طرح ملی توسعه مشاغل خانگی