مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 تیر 1400 ساعت 02:402021-06-29ورزشي

برنامه ریزی شیمیدر برای حضور پرقدرت در لیگ برتر بسکتبال


رییس باشگاه فرهنگی ورزشی شیمیدر قم گفت: اطمینان دارم که در فصل جدید لیگ برتر بسکتبال با قدرت و برنامه ریزی دقیق ان شاءالله دست به دست و دوش به دوش هم نتایجی در خور جایگاه خود و باشگاه شیمیدر کسب خواهیم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، ویژگی شیمیدر برای ورزش ایران و به ویژه بسکتبال کشور این است که یکی از چهره های موفق اقتصاد ایران و از خیّرین ورزش کشور یعنی هنریک درغوکاسیان این باشگاه را مدیریت می کند، کسی که بدون کمترین چشمداشت در این اوضاع تحریم ها و فشارهای همه جانبه دشمنان به کشورمان همچنان با عشق به بسکتبال می پردازد.

تیم شیمیدر که با کسب رتبه سومی فصل 1400 – 1399 مسابقات لیگ برتر بسکتبال مردان باشگاه های ایران، نخستین افتخار ورزش قم در تاریخ برگزاری رقابت های لیگ برتر این رشته المپیکی را رقم زد، حالا قصد دارد قدرتمندتر در این رقابت ها حضور یافته و یکی از مدعیان قهرمانی باشد.

شیمیدر سومین فصل متوالی است که به نمایندگی از استان قم در لیگ برتر بسکتبال مردان ایران به میدان می رود، تیمی که البته بیش از یک دهه در بسکتبال ایران سابقه دارد و از باشگاه های تاثیرگذار در تحوّل و پیشرفت کنونی این رشته المپیکی به شمار می رود و همچنان با عزم و اراده محکم در این رشته موفق فعالیت می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه ریزی شیمیدر برای حضور پرقدرت در لیگ برتر بسکتبال

برنامه ریزی شیمیدر برای حضور پرقدرت در لیگ برتر بسکتبال