مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 تیر 1400 ساعت 17:552021-06-29سياسي

بازشماری انتخابات شورای اسلامی شهر آبادان به پایان رسید


به منظور صیانت از آرای مردم و رسیدگی به شکایت داوطلبان معترض، بازشماری انتخابات شورای اسلامی شهر آبادان به پایان رسید.

- ، سید زین العابدین موسوی لحظاتی از مردم آبادان و داوطلبان معترض به نتیجه انتخابات شورای شهر و اعضای هیئت اجرایی و نظارت و کسانی که شبانه روزی در مرحله بازشماری آرای مردم همکاری داشتند، تقدیر کرد و گفت: به منظور صیانت از آرای مردم آبادان به تمامی 44 اعتراض رسیده از کاندیداهای معترض شورای شهر آبادان رسیدگی دقیق و همه شکایات با جزییات ثبت شدند.

فرماندار آبادان افزود: پیشنهاد هیئت اجرایی و نظارت شهرستان بررسی درصد بالایی از صندوق ها بود که با شروع مقدمات آن، نامه ای از رییس هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای شهر کشور به هیئت نظارت استان و از استان به هیئت نظارت شهرستان رسیده که تأکید بر درصد خاصی از بازشماری صندوق ها و آن هم تحت شرایطی بود.

وی با بیان اینکه به موجب نامه رسیده از هیئت نظارت درصد بازشماری نباید بیشتر از 10 درصد تعیین و انتخاب صندوق های بازشماری به صورت قرعه (رندوم) انجام شود، اظهار کرد: هر دو هیئت با بررسی نامه هیئت نظارت کشور مکلف به اجرای مُر آن دستورالعمل شدند.

موسوی گفت: پس از انجام قرعه و تعیین صندوق ها اقدام به بازشماری 10 درصد از صندوق ها شد که در نتیجه نهایی بازشماری، تغییراتی در میزان رأ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازشماری انتخابات شورای اسلامی شهر آبادان به پایان رسید

بازشماری انتخابات شورای اسلامی شهر آبادان به پایان رسید