مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 تیر 1400 ساعت 17:102021-06-29سياسي

دیوان محاسبات از هزینه کرد یک میلیارد یورو برای مقابله با کرونا گزارش می دهد


سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت که در جلسه امروز این کمیسیون دیوان محاسبات کل کشور مأمور به بررسی و تدوین گزارشی جامع از نحوه اختصاص و هزینه کرد مبلغ یک میلیارد یورو از محل صندوق توسعه ملی برای مقابله با کرونا شد.

- سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت که در جلسه امروز این کمیسیون دیوان محاسبات کل کشور مأمور به بررسی و تدوین گزارشی جامع از نحوه اختصاص و هزینه کرد مبلغ یک میلیارد یورو از محل صندوق توسعه ملی برای مقابله با کرونا شد.

محمدمهدی مفتح در گفت وگو با ایسنا با اشاره به جلسه بعدازظهر امروز کمیسیون برنامه گفت: درخواست تحقیق و تفحص از نحوه اختصاص و هزینه کرد مبلغ یک میلیارد یورو از محل صندوق توسعه ملی برای مبارزه با بیماری کرونا در نشست امروز با حضور تقوی نژاد معاون توسعه وزارت بهداشت، کارشناسان سازمان برنامه و بودجه و دیوان محاسبات و امیرآبادی فراهانی نماینده قم و نوروزی نماینده علی آباد کتول نمایندگان درخواست کننده، مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: مقام معظم رهبری در ابتدای شیوع کرونا با توجه به ضرورت مقابله سریع با این بیماری با تایید درخواست وزارت بهداشت، اجازه برداشت یک میلیارد یورو از صندوق توسعه ملی را صادر کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیوان محاسبات از هزینه کرد یک میلیارد یورو برای مقابله با کرونا گزارش می دهد

دیوان محاسبات از هزینه کرد یک میلیارد یورو برای مقابله با کرونا گزارش می دهد