مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 تیر 1400 ساعت 17:002021-06-29سياسي

پروتکل های اعزام به مأموریت خبرنگاران رسانه ها پیگیری شود


تجدید نظر و سیاست گذاری در زمینه پروتکل های اعزام خبرنگاران به ماموریت باید با جدیت مورد پیگیری نهادهای صنفی قرار بگیرد.

- به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، علی ربیعی سخنگوی دولت در مراسم بزرگداشت زنده یاد مهشاد کریمی و ریحانه یاسینی، خبرنگاران حوزه محیط زیست خبرگزاری های ایسنا و ایرنا که در حادثه واژگونی اتوبوس حامل خبرنگاران در استان آذربایجانغربی جان باخت، با بیان اینکه هیچ وقت حضوری اینگونه تلخ در جمع بچه های ایسنا را انتظار نداشتم، اظهار کرد: مطمئنم این حادثه تلخ باید پیام آور در چند حوزه شود و قطعاً تجدید نظر و سیاست گذاری در زمینه پروتکل های اعزام خبرنگاران به ماموریت باید با جدیت مورد پیگیری نهادهای صنفی قرار بگیرد.

وی با اشاره به سختی فعالیت خبرنگاران گفت: اهالی رسانه همواره شرایط و سختی کار دارند؛ امروز مهشاد و ریحانه جانشان را دادند اما بچه های رسانه ای مدت ها است با همه سختی ها از روح و روانشان مایه می گذارند.

سخنگوی دولت همچنین به 17 هزار تلفات جاده ای در سال 98 اشاره و خاطر نشان کرد امروز نیازمند آموزش و فرهنگ سازی و نظارت بیشتر و نوسازی وسایل نقلیه هستیم و خون این دو عزیز باید موجب سیاستگذاری های مطلوب جاده ای شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروتکل های اعزام به مأموریت خبرنگاران رسانه ها پیگیری شود

پروتکل های اعزام به مأموریت خبرنگاران رسانه ها پیگیری شود