مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 تیر 1400 ساعت 16:452021-06-29اقتصادي

پرداخت تسهیلات در قالب«طرح تام» به واحدهای صنعتی در گیلان/کمبود زمین صنعتی در گیلان


رییس سازمان صمت گیلان با اشاره به اعطای تسهیلات در قالب طرح تام به واحدهای صنعتی گیلان گفت: طرح های نیمه تمام و افزایش طرح های فناورانه و حتی تامین مالی صنوف تولیدی در قالب طرح تام کرده که در فاز اول سه گیلان از این طرح هفت هزار و 500 میلیارد ریال است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، فرهاد دلق پوش عصر امروز در جلسه هم اندیشی شورای هم تولیدی در قالب طرح تام کرده که در فاز اول سهم استان گیلان از این طرح هفت هزار و 500 میلیارد ریال است.

دلق پوش سامانه بهین یاب را بستری مناسب در راستای استفاده از مزایای تسهیلات طرح تام دانست و بیان کرد: سامانه بهین یاب بستری مناسب برای ثبت نام و استفاده از مزایای تسهیلات طرح تام آماده شده و در سه ماه نخست امسال بیش از 28 واحد صنعتی گیلان مطابق با شاخص های تعیین شده موفق به ثبت نام جهت بهره مندی از طرح مذکور شده اند و بانک صنعت و معدن در این مدت به پرداخت 100 میلیارد تومان اقدام کرده است.

   وی با اشاره به کمبود زمین های صنعتی در گیلان برای سرمایه گذاری تصریح کرد: معضل کمبود زمین های صنعتی در گیلان مربوط به چندین سال بوده و علیرغم تلاش های صورت گرفته تاکنون موفق به تامین منابع برای تخصیص زمین صنعتی نشدیم و این در حالی است که با استقبال سرمایه گذاران در استان مواجه هستیم و  زمین صنعتی برای واگذاری نداریم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت تسهیلات در قالب«طرح تام» به واحدهای صنعتی در گیلان/کمبود زمین صنعتی در گیلان

پرداخت تسهیلات در قالب«طرح تام» به واحدهای صنعتی در گیلان/کمبود زمین صنعتی در گیلان