مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 تیر 1400 ساعت 16:352021-06-29سياسي

جولان ویروس کرونای دلتای هندی پشت دروازه های مرزی خراسان رضوی


فرماندار تربت جام با اشاره به قرمز شدن بخشی از استان هرات افغانستان به ویروس «دلتای» هندی گفت: ساده انگاری و عدم رعایت پروتکل های بهداشتی باعث جولان کرونا در شهرهای مرزی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تربت جام، مرتضی حمیدی امروز در جلسه ستاد دانشگاه ها تصریح کرد: آزمون سراسر همچون انتخابات 28 خرداد با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار می شود و والدین و داوطلبین نگران نباشند.

در ادامه رییس دانشکده علوم پزشکی تربت جام با اشاره به تماس های حاصله با کشور افغانستان گفت: بیمارستان های شهر هرات این کشور همسایه بر اثر شیوع ویروس جهش یافته کرونای دلتای هندی افزایش یافته و در وضعیت قرمز به سر می برد، با توجه به تردد زیاد مسافران و نزدیکی این شهرستان به استان هرات افغانستان، مردم و مسؤولان با رعایت پروتکل های بهداشتی همانند گذشته با کنار گذاشتن ساده انگاری در مجامع عمومی حتماً از ماسک استفاده کنند.

دکتر محمد افکار به آماده باش کامل تمام مراکز درمانی و بهداشتی این شهرستان با توجه به میزان افزایش فوتی های ویروس کرونای هندی نسبت به نوع انگلیسی و چینی اشاره کرد و افزود: تا کنون بیش از 4 هزار و 380 نفر به ویروس کرونا مبتلا شدند و از این تعداد متأسفانه 334 فوتی داشته ایم که پنج بیمار کرونایی نیز در بیمارستان سجادیه بستری هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جولان ویروس کرونای دلتای هندی پشت دروازه های مرزی خراسان رضوی

جولان ویروس کرونای دلتای هندی پشت دروازه های مرزی خراسان رضوی