مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 تیر 1400 ساعت 16:002021-06-29سياسي

سند تحول قوه قضاییه ادامه راه شهید بهشتی است


معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان قزوین گفت: شهید بهشتی برای برپایی یک قوه قضاییه عادل پیشقدم بودند و سند تحول قضایی ادامه این راه است.

- علی فولیان در نشست هم اندیشی و تجلیل از نخبگان و فعالان حوزه پیشگیری از وقوع جرم و احیا حقوق عامه در پرتو سند تحول قضایی که عصر سه شنبه در سالن اجتماعات دادگستری قزوین برگزار شد اظهار کرد: شهید بهشتی حرکت و یژه و عدالت طلب در قوه قضاییه آغاز کرد که حرکت او با اقدامات اقای رییسی ادامه یافت.

معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان قزوین بیان کرد: جایگاه امروز دستگاه قضایی مرهون خدمات کارکنان خدوم این سازمان است که همواره به تناسب وظیفه به دو مأموریت پیشگیری از وقوع جرم و احیا و صیانت از حقوق عامه پرداخته است.

و ی عنوان کرد: در سند راهبردی پیش روی قوه قضاییه با نگاهی نقادانه به وضع موجود برای رسیدن به وضع مطلوب توسط نخبگان درون و برون سازمانی برای پیشبرد اهداف تلاش شده است.

این مسئول تصریح کرد: نکته مهمی که در سند تحول قوه قضاییه و در هر 7 بند سند آن اشاره شده مشخصه مردمی بودن و استفاده از ظرفیت نخبگان و دانشگاهیان، جوانان و مردم و نهادهای مختلف در احیا حقوق عامه و پیشگیری و رفع شرایط وقوع جرم اقدام کرده و تنها به ساختار بسنده نکنند و حتماً از همه ظرفیت ها استفاده کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سند تحول قوه قضاییه ادامه راه شهید بهشتی است

سند تحول قوه قضاییه ادامه راه شهید بهشتی است