مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 تیر 1400 ساعت 14:552021-06-29اجتماعي

مسئولان بیشتر از مردم نیاز به آموزش حفاظت از محیط زیست دارند


دادستان همدان با اشاره به اینکه مسئولان بیش از مردم نیاز به آموزش های مرتبط با حوزه محیط زیست دارند، گفت: در حوزه محیط زیست در کنار آموزش ها نیاز است گروه های مطالبه گر پای کار بیایند و ما نیز از آنها حمایت می کنیم.

- حسن خانجانی امروز 8 تیرماه در دیدار با مدیرکل حفاظت محیط زیست استان همدان در هفته قوه قضاییه اظهار کرد: هرجا مطالبه گری رخ داده است، اتفاقات خوبی در حوزه حقوق عامه را شاهد بوده ایم.

وی در ادامه به پیگیری مطالبات مردم در حوزه محیط زیست در استان اشاره کرد و افزود: قوه قضاییه در این راستا پیگیری های قابل توجهی برای رفع آلودگی نیروگاه شهید مفتح انجام داده است که با حصول نتیجه به اطلاع عموم رسانده خواهد شد.

معاون دادستان عمومی و انقلاب همدان نیز با اشاره به اینکه نیروگاه شهید مفتح و خروجی فاضلاب همدان از چالش های مهم محیط زیست استان است، گفت: آلودگی ناشی از فعالیت نیروگاه شهید مفتح و خروجی فاضلاب همدان در محور جورقان از چالش های مهم محیط زیست استان است.

سیدهادی مصطفوی ادامه داد: از حفاظت محیط زیست در راستای حفاظت و صیانت از مسائل محیط زیستی که با سلامت مردم و جامعه سر و کار دارد حمایت می کنیم.

وی تصریح کرد: باید دو مشکل عمده محیط زیستی استان از جمله آلودگی ناشی از فعالیت نیروگاه شهید مفتح و خروجی فاضلاب همدان در محو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان بیشتر از مردم نیاز به آموزش حفاظت از محیط زیست دارند

مسئولان بیشتر از مردم نیاز به آموزش حفاظت از محیط زیست دارند