مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 تیر 1400 ساعت 14:152021-06-29حوادث

ردپای سوداگران طبیعت در آتش سوزی جنگل ها مشهود است


مدیرکل منابع طبیعی استان اردبیل گفت: ردپای سوداگران طبیعت و رفتارهای نامهربانانه آنها با طبیعت و جنگل در آتش سوزی های اخیر مشهود است.

- ایسنا/اردبیل مدیرکل منابع طبیعی استان اردبیل گفت: ردپای سوداگران طبیعت و رفتارهای نامهربانانه آنها با طبیعت و جنگل در آتش سوزی های اخیر مشهود است.

قلیزاده 8د خرداد در جریان بازدید از جنگل های منطقه فندقلو اظهار کرد: در روزهای گذشته آتش سوزی را در این منطقه شاهد بودیم که با تلاش اهالی سوها، آبی بیگلو، نیارق و ساکنان مناطق روستایی و اطراف این منطقه مهار آتش انجام شد که جا دارد از شهرداری های نمین، اردبیل و مناطق اطراف قدردانی کنیم.

وی دلیل عمده این آتش سوزی ها را بی تفاوتی طبیعت گرد نماها و برخی سوداگری های نابجا در مناطق جنگلی اعلام کرد و گفت: در اطفای حریق به کوره های زغال پزی رسیدیم که در صدد قطع درختان و تولید زغال بودند که با تلاش مجموعه های قضایی و انتظامی در صدد برخورد با سوداگران طبیعت و آتش افروزان جنگل های استان هستیم.

مدیرکل منابع طبیعی استان اردبیل با انتقاد بی ملاحظه گی برخی از افراد در رها کردن زباله ها و پسمانده ها در طبیعت تصریح کرد: همین امر زمینه آتش سوزی را دو چندان کرده و با توجه به گرمای هوا و شدت خشکسالی امسال بیشترین آسیب متوجه جنگل ها و مناطق استان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ردپای سوداگران طبیعت در آتش سوزی جنگل ها مشهود است

ردپای سوداگران طبیعت در آتش سوزی جنگل ها مشهود است