مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 تیر 1400 ساعت 13:352021-06-29اقتصادي

تایید و تکذیب جریان دوباره زاینده رود در 9 تیر ماه


اگرچه هنوز به صورت رسمی توسط شرکت آب منطقه ای، زمان دقیق بازگشایی زاینده رود اعلام نشده، اما اعضای صنف کشاورزان اصفهان خبر از افزایش خروجی سد زاینده رود در ساعت 12 امشب (سه شنبه) می دهند.

- ایسنا/اصفهان اگرچه هنوز به صورت رسمی توسط شرکت آب منطقه ای، زمان دقیق بازگشایی زاینده رود اعلام نشده، اما اعضای صنف کشاورزان اصفهان خبر از افزایش خروجی سد زاینده رود در ساعت 12 امشب (سه شنبه) می دهند.

حدود سه روز پیش رییس حوضه آبریز زاینده رود در گفتگو با یکی از رسانه ها درباره جریان زاینده رود در هفته جاری، گفت: با توجه به اینکه امسال بارندگی نداشته ایم و سد زاینده رود خالی است، جاری شدن رودخانه امکان پذیر نیست.

به گفته هوشنگ ملایی، تنها قرار است تأمین آب برای باغات غرب استان اصفهان در مدت کوتاهی انجام شود تا از خشک شدن این باغات جلوگیری شود، البته تاریخ انجام آن هم مشخص نیست.

وی با بیان اینکه نخستین دغدغه مسئولان تأمین آب شرب اصفهان است، گفت: آب سد فقط برای تأمین آب شرب اصفهان در نظر گرفته شده و مردم نیز باید صرفه جویی کنند و همراهی لازم را داشته باشند.

با وجود صحبت های مدیر حوضه آبریز زاینده رود، امروز در برخی اخبار و فضای مجازی، خبر از جریان دوباره زاینده رود از بامداد 9 تیر ماه داده شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تایید و تکذیب جریان دوباره زاینده رود در 9 تیر ماه

تایید و تکذیب جریان دوباره زاینده رود در 9 تیر ماه