مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 تیر 1400 ساعت 13:152021-06-29سياسي

منفعت گرایی آسیبی برای فعالیت کمپ های ترک اعتیاد زنجان است


منفعت گرایی، آسیب جدی در کمپ های ترک اعتیاد استان زنجان بوده، زیرا وقتی مدیر کمپ محاسبه مادی می کند نمی تواند کار درمانی اساسی انجام دهد.

- ایسنا/زنجان دادستان زنجان گفت: منفعت گرایی، آسیب جدی در کمپ های ترک اعتیاد استان زنجان بوده، زیرا وقتی مدیر کمپ محاسبه مادی می کند نمی تواند کار درمانی اساسی انجام دهد.

حجت الاسلام محسن کرمی عصر امروز (8 تیرماه) در نشست گرامی داشت سالروز جهانی مبارزه با موادمخدر که در سالن پیامبر اعظم استانداری زنجان برگزار شد، با بیان اینکه متاسفانه در حوزه درمان معتادان با مشکلات جدی مواجه هستیم، اظهار کرد: اکنون دارویی برای درمان اعتیاد کشف شده که در نمونه های شاهد، بسیار موفق و موثر بوده است و منتظر اخذ مجوز از وزارت بهداشت هستیم.

وی با بیان اینکه در خصوص پوشش بیمه ای اعتیاد مشکلات جدی وجود دارد، افزود: در مراکز درمانی که خدمات روانپزشکی ارائه می دهند نیز، این مشکل وجود دارد و پروسه طولانی برای پوشش بیمه ای این افراد وجود دارد.

این مسئول با اشاره به اینکه استان زنجان در حوزه درمان عقب است، تصریح کرد: ماه گذشته یک کپسول لاغری برای لاغری بانوان به وفور در استان زنجان توزیع می شد که شکایت ها و گزارش هایی در این خصوص داشتیم و متاسفانه دانشگاه علوم پزشکی هنوز هم نتیجه آزمایش را ارسال نکرده است ولی با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منفعت گرایی آسیبی برای فعالیت کمپ های ترک اعتیاد زنجان است

منفعت گرایی آسیبی برای فعالیت کمپ های ترک اعتیاد زنجان است