مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 تیر 1400 ساعت 12:552021-06-29حوادث

افزایش 223 درصدی کشفیات مواد مخدر در کاشان


فرمانده انتظامی شهرستان کاشان، از افزایش 223 درصدی کشفیات انواع مواد مخدر خبر داد و گفت: از ابتدای سال جاری 510 سوداگر مرگ در عملیات های پلیسی دستگیرشده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کاشان، حسین بساطی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مبارزه هدفمند با مواد مخدر و ریشه کنی بلای خانمان سوز اعتیاد مستلزم احساس مسئولیت جمعی، مشارکت اجتماعی و اقدام مؤثر و هدفمند در حوزه های فرهنگی و آموزشی است.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان با تأکید بر اینکه پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان با حداکثر توان، تلاش جهادی و متعهدانه و بهره گیری حداکثری و هدفمند از امکانات و تجهیزات عرصه را بر فعالیت سوداگران مرگ تنگ کرده است افزود: از ابتدای سال جاری نزدیک به یک تن انواع مواد مخدر کشف که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل افزایش 223 درصدی را نشان می دهد.

وی از دستگیری 510 سوداگر مرگ در طول این مدت خبر داد و افزود: در این حوزه نیز شاهد افزایش 31 درصدی هستیم.

بساطی از اجرای طرح آرامش و دستگیری 280 نفر معتاد متجاهر خبر داد و افزود: طرح آرامش باهدف پاک سازی تفرجگاه ها، مراکز تجاری، ترمینال ها، اماکن تفریحی و تاریخی مناطق آلوده و جرم خبر از لوث مجرمین و افراد بزهکار معتادین سارق و پرخطر اجرا شد که در این خصوص 280 نفر معتاد سارق پرخطر شناسایی و دستگیر و به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 223 درصدی کشفیات مواد مخدر در کاشان

افزایش 223 درصدی کشفیات مواد مخدر در کاشان