مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 تیر 1400 ساعت 12:352021-06-29اقتصادي

واریز سود سهام 35 شرکت از طریق سجام انجام شد


مدیرعامل شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه گفت: در سال جاری 35 شرکت سود خود را از بستر سامانه جامع اطلاعات مشتریان به حساب بیش از 7 میلیون سهامدار واریز کردند.

- به نقل از شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه، حسین فهیمی گفت: مرحله دوم سود سهام عدالت در آینده نزدیک واریز می شود.

مدیرعامل شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار افزود: پس از آن که در سال گذشته سامانه جامع توزیع سود توسط رییس جمهور افتتاح شد، 130 شرکت سود سهامداران خود را از طریق این سامانه واریز کردند و علاوه بر آن در اسفند ماه و در روزهای پایانی سال گذشته مرحله نخست سود 44 میلیون نفر از مشمولان سهام به میزان 50 درصد نیز از طریق سامانه توزیع شرکت سپرده گذاری مرکزی انجام شد که مرحله دوم آن نیز در آینده نزدیک واریز می شود.

استقبال روزافزون ناشران از سامانه توزیع سود مدیرعامل شرکت سپرده گذاری مرکزی گفت: آمارها نشان می دهد که در پایان 3 ماه نخست امسال، 35 شرکت سود خود را از بستر سامانه جامع توزیع سود به حساب حدود 7 میلیون سهامدار واریز کرده اند که نسبت به سال های قبل از رشد قابل توجهی برخوردار است و پیش بینی می شود که در ماه های آینده این روند با افزایش نیز مواجه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واریز سود سهام 35 شرکت از طریق سجام انجام شد

واریز سود سهام 35 شرکت از طریق سجام انجام شد