مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 تیر 1400 ساعت 12:302021-06-29بين الملل

محمود عباس: توافقنامه های ابراهیمی توهم هستند


رییس تشکیلات خودگردان فلسطین اعلام کرد، توافقنامه های عادی سازی روابط میان امارات و رژیم صهیونیستی توهمی است که موفقیتی در پی نخواهد داشت .

- رییس تشکیلات خودگردان فلسطین اعلام کرد، توافقنامه های عادی سازی روابط میان امارات و رژیم صهیونیستی توهمی است که موفقیتی در پی نخواهد داشت .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روسیا الیوم، محمود عباس، رییس تشکیلات خودگردان فلسطین امروز سه شنبه در افتتاحیه نخستین کنفرانس علمی روایت صهیونیستی بین لغو و فروپاشی در رام الله گفت: طرح معامله قرن را شکست دادیم و برای همه روشن شد که توافقنامه های عادی سازی روابط ابراهیمی توهمی است که موفقیتی در پی نخواهد داشت و صلح و امنیت تنها با پایان اشغالگری و دستیابی ملت فلسطین به حقوق خود در آزادی، استقلال و داشتن کشوری مستقل با پایتختی قدس امکان پذیر است.

وی افزود: با وجود اینکه حل و فصل تاریخی دردناک به رسمیت شناختن اسراییل در مرزهای 1967 را مطابق با قطعنامه های 242 و 338 سازمان ملل را قبول و توافقنامه اسلو را امضا کردیم اما اسراییل این توافقنامه ها را نقض کرد و به عملیات سرقت اراضی، شهرک سازی، خلق نظام آپارتاید و پاکسازی نژادی با استفاده از قدرت نظامی ادامه داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محمود عباس: توافقنامه های ابراهیمی توهم هستند

محمود عباس: توافقنامه های ابراهیمی توهم هستند