مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 تیر 1400 ساعت 12:202021-06-29پزشكي

افتتاح 26 پروژه بهداشتی با اعتبار 20 میلیارد تومان در جنوب کرمان


امروز هشتم تیرماه در آیین سی و چهارمین پویش ره سلامت همزمان با سراسر کشور 26 پروژه در حوزه سلامت با اعتباری بالغ بر 20 میلیارد تومان در جنوب کرمان به بهره برداری رسید.

- ایسنا/کرمان امروز هشتم تیرماه در آیین سی و چهارمین پویش ره سلامت همزمان با سراسر کشور 26 پروژه در حوزه سلامت با اعتباری بالغ بر 20 میلیارد تومان در جنوب کرمان به بهره برداری رسید.

دکتر اصغرمکارم رییس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت در این مراسم که به صورت ویدئوکنفرانس و با حضور وزیر بهداشت برگزار شد، گفت: در دولت تدبیر و امید تعداد 200 پروژه بهداشتی و درمانی در جنوب کرمان در دستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره به افتتاح پروژه های تعریف شده در قالب طرح پویش ره سلامت اظهار کرد: تعداد 180 پروژه در دو مرحله با حضور وزیر سابق بهداشت و وزیر فعلی در جنوب کرمان و همچنین طی دو پویش ره سلامت به صورت ویدئو کنفرانس به مرحله بهره برداری رسیده است.

مکارم با ابراز خرسندی از بهره برداری 26 پروژه در سی و چهارمین پویش ره سلامت افزود: در حوزه بهداشت 26 پروژه با اعتبار حدود 20 میلیارد تومان به بهره برداری می رسد که این پروژه ها در شهرستان های مختلف شامل خانه های بهداشت، پایگاه سلامت و مراکز تسهیلات زایمانی هستند و همه این اقدامات با همکاری کادر بهداشت و درمان و با حمایت وزیر بهداشت محقق شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 26 پروژه بهداشتی با اعتبار 20 میلیارد تومان در جنوب کرمان

افتتاح 26 پروژه بهداشتی با اعتبار 20 میلیارد تومان در جنوب کرمان