مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 تیر 1400 ساعت 12:002021-06-29سياسي

انتقاد ابتکار از موانع انتقال اخبار صحیح در حوزه زنان


معاون امور زنان و خانواده رییس جمهوری، گفت: حدود دو سال است که امکان صحبت از طریق رسانه ملی به غیر از برخی برنامه های استانی را نداشتم و از این طریق نتوانستیم به مردم اطلاع رسانی کنیم و این حذف، - انتقاد "ابتکار" از موانع انتقال اخبار صحیح در حوزه زنان معاون امور زنان و خانواده رییس جمهوری، گفت: حدود دو سال است که امکان صحبت از طریق رسانه ملی به غیر از برخی برنامه های استانی را نداشتم و از این طریق نتوانستیم به مردم اطلاع رسانی کنیم و این حذف، نادیده گرفتن و محدودیت بیش از سایر دستگاه های دولت در حوزه زنان گسترش داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، معصومه ابتکار در نشست آنلاین مشاورین وزراء و مدیران کل امور بانوان استانها، اظهار کرد: همواره از همکاری با شبکه های صدا و سیما استقبال کردیم اما متاسفانه در این همکاری با شبکه ملی شاید پنج درصد از اخبار ما انتشار پیدا کرد و فرصت های بسیار اندکی در این دو سال اخیر داشتیم.

وی ادامه داد: این امر محل سوال جدی است چرا چنین اتفاقی باید برای دولت رسمی و قانونی بیافتد؟ چرا در رسانه رسمی کشور باید محدودیت ایجاد شود و اجازه انتشار و اطلاع رسانی و صحبت با مردم را نداشته باشیم؟.

ابتکار تصریح کرد: جای تاسف دارد اما واقعیت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد ابتکار از موانع انتقال اخبار صحیح در حوزه زنان

انتقاد ابتکار از موانع انتقال اخبار صحیح در حوزه زنان