مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 تیر 1400 ساعت 11:302021-06-29اقتصادي

صنایعی دارای دیزل ژنراتور به شبکه برق رسانی کمک کنند


معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزیر کشور گفت: صنایعی که دارای دیزل ژنراتور هستند در زمان اتصال شبکه برق با اتصال برق اضطراری خود به شبکه برق رسانی کمک کنند.

- ، بابک دین پرست ظهر سه شنبه در حاشیه بازدید از چند واحد صنعتی ساوه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سند محرومیت زدایی منطقه بلوچستان به صورت اضطراری تهیه شد که بیش از 500 بند دارد و یک سند هم برای توسعه منطقه سیستان تهیه کردیم که 110 عنوان دارد و در مجموع این سندها 52 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی افزود: بر اساس دستور وزیر کشور برخی اسناد در مورد مناطق کمتر برخوردار را در دست پیگیری داریم و در استان های فارس و سیستان و بلوچستان که به عنوان معین اقتصاد مقاومتی از سوی معاون اول رییس جمهوری مشخص شده اند، سند پیشران و توسعه تهیه شد که با تأیید و ابلاغ ریاست جمهوری وارد فاز اجرا شده اند و تاکنون هم روند پیشرفت مناسبی دارند.

وی در مورد سند توسعه استان کردستان نیز، گفت: از چند سال قبل این سند در 30 عنوان طرح بسیار مهم تهیه شد و هفته گذشته نیز برای پیگیری روند اجرایی آن به منطقه سفر کردم و طبق ارزیابی ها تاکنون حدود 45 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و سایر موارد هم نیاز به تأمین اعتبار از سوی سازمان برنامه و بودجه دارد که در حال پیگیری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنایعی دارای دیزل ژنراتور به شبکه برق رسانی کمک کنند

صنایعی دارای دیزل ژنراتور به شبکه برق رسانی کمک کنند