مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 تیر 1400 ساعت 10:352021-06-29بين الملل

ادعای رییس رژیم صهیونیستی: دولت دیگری از بحر تا نهر تشکیل نمی شود


منابع نزدیک به رییس رژیم صهیونیستی می گویند که او در دیدار با رییس جمهور آمریکا، راهکار دو دولتی را «غیر واقع گرایانه» توصیف و ادعا کرده هیچ دولت دیگری بجز این رژیم نمی تواند در منطقه بحر تا نهر تشکیل شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، رووین ریولین رییس رژیم صهیونیستی که با جو بایدن دیدار و رایزنی کرد، مدعی است راهکار دو دولتی واقع بینانه نیست و در شرایط کنونی این راهکار دیگر ازبین رفته است.

منابع نزدیک به ریولین بعد از دیدار امروز، به روزنامه عبری زبان یدیعوت آحارونوت گفتند او از بایدن خواسته که برای بهبود مفاد و بندهای توافق هسته ای ایران تلاش کند، به نحوی که منافع اسراییل را تأمین کند و محدودیت ها بر برنامه هسته ای ایران را افزایش دهد.

به گفته این منابع، بایدن نیز از ریولین خواسته که او و دیگر مقام های صهیونیست از پاسخ دادن به سوالاتی که می تواند عواقب سیاسی داشته باشد و به نوعی موضع گیری رسمی تعبیر شوند، مخصوصا درباره موضوعاتی مانند جولان اشغالی به نقل از این گزارش، رییس رژیم صهیونیستی همچنین به رییس جمهور آمریکا گفته که راهکار دو دولتی دیگر وجود ندارد و ذیل شرایط موجود، غیر واقعی است و اینکه هیچ دولت دیگری به جز رژیم جعلی اسراییل در منطقه بحر تا نهر امکان تشکیل شدن ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادعای رییس رژیم صهیونیستی: دولت دیگری از بحر تا نهر تشکیل نمی شود

ادعای رییس رژیم صهیونیستی: دولت دیگری از بحر تا نهر تشکیل نمی شود