مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 تیر 1400 ساعت 10:002021-06-29اقتصادي

لرستان دومین استان مقاوم کشور در مسکن روستایی


مدیرکل بنیاد مسکن لرستان میانگین مقاوم سازی مسکن روستایی در استان را 85 درصد عنوان کرد و گفت: استان در جایگاه دوم مقاوم سازی مسکن روستایی کشور قرار دارد.

- ایسنا/لرستان مدیرکل بنیاد مسکن لرستان میانگین مقاوم سازی مسکن روستایی در استان را 85 درصد عنوان کرد و گفت: استان در جایگاه دوم مقاوم سازی مسکن روستایی کشور قرار دارد.

مسعود رضایی میانگین مقاوم سازی واحدهای مسکن روستایی کشور را 45 درصد عنوان و تصریح کرد: با کار و همت جهادی همکاران 85 درصد واحدهای مسکن روستایی در لرستان بهسازی و بازسازی شده و استان در مقاوم سازی مسکن روستایی در رتبه دوم کشوری قرار دارد.

مدیرکل بنیاد مسکن لرستان طرح منظومه روستایی بخش زز و ماهرو شهرستان الیگودرز را یکی از هفت طرح پایلوت کشوری عنوان کرد و افزود: اجرای طرح توسعه پایدار منظومه ی روستایی کاری فرابخشی و مستلزم مساعدت و هم افزایی دستگاه های مختلف اجرایی در استان است.

رضایی اجرایی شدن طرح توسعه پایدار منظومه روستایی را عامل توسعه ی پایدار و هدفمند روستاهای کشور دانسته و بر اهمیت استفاده از ظرفیت های ارزشمند علمی و پژوهشی جهاد دانشگاهی در اجرای طرح منظومه روستایی بخش ززو ماهرو شهرستان الیگودرز تأکید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لرستان دومین استان مقاوم کشور در مسکن روستایی

لرستان دومین استان مقاوم کشور در مسکن روستایی