مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 تیر 1400 ساعت 10:002021-06-29بين الملل

همزمان با مانور ناتو در دریای سیاه؛ روسیه اس400 هایش در کریمه را چک کرد


سخنگوی ناوگان دریای سیاه نیروی دریایی روسیه امروز (سه شنبه) گفت، این کشور اقدام به اجرای مانور تمرینی تشخیص هدف با هدف آزمودن آمادگی سیستمهای دفاع هوایی اس-400 خود که با پس زمینه رزمایش ناتو در دریای سیاه موسوم به رزمایش نسیم دریا در منطقه شبه .

- همزمان با مانور ناتو در دریای سیاه؛ روسیه اس400 هایش در کریمه را چک کرد سخنگوی ناوگان دریای سیاه نیروی دریایی روسیه امروز (سه شنبه) گفت، این کشور اقدام به اجرای مانور تمرینی تشخیص هدف با هدف آزمودن آمادگی سیستمهای دفاع هوایی اس-400 خود که با پس زمینه رزمایش ناتو در دریای سیاه موسوم به رزمایش "نسیم دریا" در منطقه شبه جزیره کریمه مستقر شده اند، کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، روز دوشنبه سری 2021 رزمایش نظامی سالانه ناتو تحت عنوان نسیم دریا در بخش شمال غربی دریای سیاه آغاز شد در حالی که نیروی دریایی روسیه تحرکات کشتی های شرکت کننده در این رزمایش را رصد می کند.

این رزمایش با شرکت حدود 5000 سرباز و 32 کشتی جنگی از 32 کشور تا 10 ژوییه برگزار می شود.

آلکسی رولیوف، سخنگوی ناوگان دریای سیاه نیروی دریایی روسیه اظهار کرد: خدممه هواپیماها و هلی کوپترهای ناوگان دریای سیاه و واحد نیروی هوایی منطقه نظامی جنوبی روسیه دست به اجرای مانور تمرینی با گردان های سامانه های موشکی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همزمان با مانور ناتو در دریای سیاه؛ روسیه اس400 هایش در کریمه را چک کرد

همزمان با مانور ناتو در دریای سیاه؛ روسیه اس400 هایش در کریمه را چک کرد