مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 تیر 1400 ساعت 09:402021-06-29سياسي

برقراری امکان ملاقات مجازی با زندانیان در بوشهر


دادستان بوشهر از برقراری امکان ملاقات تصویری زندانیان با خانواده هایشان به صورت آنلاین در زندان مرکزی بوشهر خبر داد.

- ایسنا/بوشهر دادستان بوشهر از برقراری امکان ملاقات تصویری زندانیان با خانواده هایشان به صورت آنلاین در زندان مرکزی بوشهر خبر داد.

به نقل از روابط عمومی اداره کل زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان بوشهر علی حسن پور پس از افتتاح این مرکز ملاقات مجازی، اظهار کرد: این طرح در ادامه تحقق سند تحول قوه قضاییه و با هدف حمایت از خانواده های زندانیان اجرایی شد.

وی تصریح کرد: این بستر زمینه را برای ملاقات خانواده ها با زندانیان در منزل فراهم می کند و در پیشگیری از اتلاف وقت و کاهش هزینه و مشکلات خانواده های زندانی در تردد برای ملاقات بسیار اثربخش است.

دادستان بوشهر بیان کرد: قطع نشدن ارتباط زندانیان با جامعه و بازگشت سریع تر آنها به زندگی عادی از مهمترین هدف های اجرای طرح ملاقات مجازی با زندانیان است و افتتاح سالن ملاقات مجازی زندان مرکزی بوشهر در راستای تکریم ارباب رجوع و رفاه حال خانواده زندانیان انجام شده است.

مدیرکل زندان های استان بوشهر نیز خاطر نشان کرد: این اقدام در راستای ارتقای شاخص های اصلاحی و تربیتی زندان، کاهش مشکلات و هزینه های زندانیان و خانواده های آنان به خصوص با توجه به شرایط حال جامعه و ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برقراری امکان ملاقات مجازی با زندانیان در بوشهر

برقراری امکان ملاقات مجازی با زندانیان در بوشهر