مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 تیر 1400 ساعت 09:302021-06-29سياسي

تایید صحت انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستاهای شهرستان پیشوا


مشارکت 55 درصدی مردم شهرستان پیشوا در پای صندوق های رای ، کارنامه آبرومند و قابل دفاعی از حضور درخشان آنها در عرصه های مختلف سیاسی و اجتماعی است که امیدواریم نتیجه این حضور، - ایسنا/تهران فرماندار پیشوا گفت: مشارکت 55 درصدی مردم شهرستان پیشوا در پای صندوق های رای ، کارنامه آبرومند و قابل دفاعی از حضور درخشان آنها در عرصه های مختلف سیاسی و اجتماعی است که امیدواریم نتیجه این حضور، اتفاق های خوب و مثبت در کشور و شهرستان پیشوا باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسین عباسی ظهر سه شنبه هشتم تیر ماه در جمع خبرنگاران طی سخنانی بیان کرد: انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستاهای شهرستان پیشوا در صحت کامل برگزار و تایید نهایی شد.

وی ادامه داد: با اعلام نتایج انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهرها و روستاهای شهرستان، نامزدها به مدت دو روز فرصت داشتند تا شکایات خود را به هیئت های اجرایی مطرح نمایند.

نماینده عالی دولت در شهرستان پیشوا خاطر نشان کرد: پس از اخذ گزارشات هیئت های اجرایی و بازرسی و بررسی های لازم، موضوع در نشست های مشترک هیئت های اجرایی و نظارت با حضور فرماندار، دادستان، رییس اداره اطلاعات و رییس ستاد انتخابات مورد بررسی قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تایید صحت انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستاهای شهرستان پیشوا

تایید صحت انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستاهای شهرستان پیشوا