مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 تیر 1400 ساعت 09:152021-06-29پزشكي

افتتاح 14 طرح بهداشتی در استان همدان


از طریق ارتباط تصویری با وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی 14 طرح بهداشتی در استان همدان به بهره برداری رسید.

- ایسنا/همدان از طریق ارتباط تصویری با وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی 14 طرح بهداشتی در استان همدان به بهره برداری رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، معاون اجرایی مرکز مدیریت شبکه در وزارت بهداشت در سی و چهارمین آیین پویش ره سلامت و بهره برداری همزمان 696 طرح بهداشتی در قالب خانه بهداشت، پایگاه سلامت و مرکز خدمات سلامت در کشور گفت: دانشگاه علوم پزشکی همدان یکی از سه دانشگاه برتر در حوزه اجرای طرح های بهداشتی بوده است.

دکتر فرخی با بیان اینکه 280 طرح بهداشتی در استان همدان بهره برداری شده است، اظهار کرد: عمر ساختمان های حوزه سلامت 13 تا 15 سال کاهش یافته و این خبر نویدبخشی است.

در ادامه این مراسم رییس دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت: در دولت یازدهم و دوازدهم 298 پروژه بهداشتی داشتیم که 280 پروژه به اتمام رسیده و مورد بهره برداری قرار گرفته است.

رشید حیدری مقدم اضافه کرد: با بهره برداری از این پروژه ها 66 هزار و 500 مترمربع به شبکه بهداشت همدان اضافه شده که در این طرح ها بیش از 145 میلیارد تومان هزینه شده است.

وی اضافه کرد: امروز 14 پروژه با مساحتی بالغ بر 5400 مترمربع با 350 میلیارد ریال اعتبار افتتاح می شود که این طرح ها شامل سه طرح بهداشتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 14 طرح بهداشتی در استان همدان

افتتاح 14 طرح بهداشتی در استان همدان