مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 تیر 1400 ساعت 09:052021-06-29اجتماعي

مسئولان بیش از مردم نیاز به آموزش زیست محیطی دارند


دادستان همدان با بیان اینکه مسئولان بیش از مردم نیاز به آموزش های مرتبط با حوزه محیط زیست دارند گفت: قوه قضاییه در این راستا پیگیری های قابل توجهی برای رفع آلودگی نیروگاه شهید مفتح انجام داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، حسن خانجانی ظهر امروز در دیدار به مدیرکل حفاظت محیط زیست استان همدان در هفته در حوزه حقوق عامه را شاهد بوده ایم از پیگیری مطالبات مردم در حوزه محیط زیست در استان خبر داد و گفت: قوه قضاییه در این راستا پیگیری های قابل توجهی برای رفع آلودگی نیروگاه شهید مفتح انجام داده که با حصول نتیجه به اطلاع عموم رسانده خواهد شد.

معاون دادستان عمومی و انقلاب همدان نیز در نظارت و پیگیری حقوق عامه گفت: آلودگی ناشی از فعالیت نیروگاه شهید مفتح و خروجی فاضلاب همدان در محور جورقان از چالش های مهم محیط زیست استان است سید هادی مصطفوی افزود: از حفاظت محیط زیست در راستای حفاظت و صیانت از مسائل محیط زیستی که با سلامت مردم و جامعه سر و کار دارد حمایت می کنیم.

وی ادامه داد: باید دو مشکل عمده محیط زیستی استان از جمله آلودگی ناشی از فعالیت نیروگاه شهید مفتح و خروجی فاضلاب همدان در محور جورقان با قید فوریت برطرف شود و دستگاه قضا هر اقدامی لازم باشد برای رفع این مشکل انجام می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان بیش از مردم نیاز به آموزش زیست محیطی دارند

مسئولان بیش از مردم نیاز به آموزش زیست محیطی دارند