مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 تیر 1400 ساعت 08:552021-06-29سياسي

حضور 81 هزار فراگیر در 26 سال اجرای طرح ولایت


رییس مرکز آموزش های آزاد مؤسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی (ره) از حضور حدود 81 هزار فراگیر از اقشار مختلف در طی 26 سال اجرای طرح ولایت خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام والمسلمین مهدی ابوطالبی امروز و در نشست خبری طرح ولایت با اشاره به شروع این طرح از سال 1375 بیان کرد: این طرح در ابتدا فقط برای دانشجویان بسیجی برگزار می شد، اما در ادامه سایر دانشجویان و همچنین دیگر اقشار مانند طلاب و فرهنگیان را در بر گرفت.

وی افزود: تاکنون حدود 81 هزار نفر در طی 26 سال برگزاری این طرح شرکت کرده و فارغ التحصیل شده اند.

رییس مرکز آموزش های آزاد مؤسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی (ره) ادامه داد: فراگیران این طرح 6 کتاب معادل 12 واحد درسی را طی یک دوره 40 روزه پشت سر می گذارند.

وی همچنین اضافه کرد: تربیت مُدرّس و استاد برای طرح ولایت نیز در سال های اخیر در دستور کار قرار داشته، با این توضیح که هم اکنون حدود 400 استاد با این طرح همکاری دارند و 120 نفر دیگر نیز در قم مشغول طی کردن دوره های آموزش تربیت مدرّس طرح ولایت هستند.

ابوطالبی سپس به مخاطبان غیرفارسی زبان طرح ولایت توجه داد و گفت: تاکنون 5 کتاب این طرح به زبان عربی ترجمه و منتشر شده و از این رو برنامه ریزی برای برگزاری نخستین دوره این طرح برای عرب زبانان در همین ماه در دستور کار است، ضمن آن که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور 81 هزار فراگیر در 26 سال اجرای طرح ولایت

حضور 81 هزار فراگیر در 26 سال اجرای طرح ولایت