مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 تیر 1400 ساعت 08:452021-06-29اقتصادي

پساب، مسئول 85 درصد آلایندگی صنایع/شهرهای بزرگ با مشکل ناکس مواجهند


معاون محیط زیست انسانی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: 85 درصد علت آلایندگی صنایع، پساب است، بنابراین با صندوق ملی محیط زیست هماهنگ شد که در اولویت اول بر مسئله تصفیه خانه ها سرمایه گذاری شود.

- ایسنا/مرکزی معاون محیط زیست انسانی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: 85 درصد علت آلایندگی صنایع، پساب است، بنابراین با صندوق ملی محیط زیست هماهنگ شد که در اولویت اول بر مسئله تصفیه خانه ها سرمایه گذاری شود.

مسعود تجریشی در جریان سفر یک روزه خود به استان مرکزی در حاشیه افتتاح تصفیه خانه چند واحد تولیدی و دو ایستگاه پایش در ساوه و زرندیه با اشاره به اینکه کشور برای ایجاد اشتغال و توسعه نیازمند توسعه است، اظهار کرد: صنعتی می تواند به فعالیت خود ادامه دهد که در موضوعات محیط زیستی فعال باشد.

وی با بیان اینکه استان مرکزی یکی از استان های صنعتی کشور است، گفت: فعالیت های خوبی در حوزه پایش بویژه پایش آلودگی هوا در این استان انجام شده و امروز دو ایستگاه پایش به بهره برداری رسید و خوشبختانه میزان آلودگی هوای شهر اراک که در سال های اخیر به عنوان شهر آلوده شناخته می شد در حال کاهش است.

تجریشی به چالش های موجود در حوزه پساب اشاره کرد و افزود: بسیاری از شهرک های صنعتی بدون تصفیه خانه ها فعال می شوند و مسلما با فعالیت صنایع، ایجاد پساب و انجام کشاورزی در کنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پساب، مسئول 85 درصد آلایندگی صنایع/شهرهای بزرگ با مشکل ناکس مواجهند

پساب، مسئول 85 درصد آلایندگی صنایع/شهرهای بزرگ با مشکل ناکس مواجهند