مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 تیر 1400 ساعت 08:352021-06-29اقتصادي

موافقت شورا با یک فوریت اصلاح بودجه 1400


اعضای شورای اسلامی شهر تهران با یک فوریت لایحه اصلاح بند یک تبصره 3 ماده واحده مصوبه بودجه سال 1400 شهرداری تهران و مجوز انتشار 35 هزار میلیارد ریال اوراق مالی اسلامی به منظور اجرای طرح های حمل و نقل عمومی شهر تهران موافقت کردند.

- اعضای شورای اسلامی شهر تهران با یک فوریت لایحه "اصلاح بند یک تبصره 3 ماده واحده مصوبه بودجه سال 1400 شهرداری تهران و مجوز انتشار 35 هزار میلیارد ریال اوراق مالی اسلامی به منظور اجرای طرح های حمل و نقل عمومی شهر تهران" موافقت کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در سیصد و ششمین جلسه شورای شهر تهران بررسی یک فوریت لایحه اصلاح بند یک تبصره 3 ماده واحده مصوبه بودجه سال 1400 شهرداری تهران و مجوز انتشار 35 هزار میلیارد ریال اوراق مالی اسلامی به منظور اجرای طرح های حمل و نقل عمومی شهر تهران در دستور قرار گرفت که در همین راستا علی امام - مدیر عامل شرکت مترو تهران - گفت: سالانه در قانون بودجه کل کشور بند دال تبصره 5 ظرفیتی برای انتشار اوراق مشارکت برای شهرداری های کشور پیش بینی می شود که عمده منابع برای توسعه قطار شهری های کلان شهرها است.

وی ادامه داد: در حال حاضر چند سال است این رقم حدود 8000 میلیارد تومان در قانون بودجه کل کشور پیش بینی می شود و شهرداری تهران از ردیف قانونی، سالیانه مجوز شورا را در قدم اول اخذ و تحقق آن را پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موافقت شورا با یک فوریت اصلاح بودجه 1400

موافقت شورا با یک فوریت اصلاح بودجه 1400