مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 تیر 1400 ساعت 08:252021-06-29سياسي

رقابت های منطقه ای بر همگرایی در امنیت دریایی سایه انداخته است


فرمانده نیروی دریایی ارتش نسبت به رفتار هایی که موجب تضعیف ایونز می شود، هشدار داد و گفت: رقابت های منطقه ای بر همگرایی در امنیت دریایی سایه انداخته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، امیردریادار حسین خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش و رییس ششمین دوره اجلاس آیونز، در هفتمین نشست فرماندهان نیروی دریایی کشورهای حاشیه اقیانوس هند (عضو آیونز) که در جزیره ریونیون واقع در غرب جزیره ماداگاسکار در اقیانوس هند جنوبی برگزار شده است، ضمن تشکر از برگزاری شایسته اجلاس، طی سخنانی گفت: اطمینان دارم با تبادل نظر و ارائه دیدگاه های سازنده و از طریق هم افزایی توانمندی های موجود، می توانیم گام های مؤثری در جهت تحقق اهداف همایش برداریم.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با تاکید بر اینکه دریا فرصتی بزرگ برای پیشرفت هر ملتی است و بهره برداری صحیح از آن موجب اتصال به زنجیره های امنیت، رفاه، ثروت و منزلت می شود، تصریح کرد: اتصال به دریا بخشی از وزن ژئوپلیتیک کشورهای ساحلی و دریایی محسوب می شود و آنهایی که به این دروازه عظیم متصل هستند، فرصتی مناسب برای تعامل با دوستان، افزایش مرز و امکان تولید ملی را در اختیار دارند.

امیر دریادار خانزادی امنیت دریایی را مسئله ای جمعی و جهانی دانست و ادامه داد: امنیت دستاوردی ملی با تأثیرات متقابل جهانی است و در سای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رقابت های منطقه ای بر همگرایی در امنیت دریایی سایه انداخته است

رقابت های منطقه ای بر همگرایی در امنیت دریایی سایه انداخته است