مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 تیر 1400 ساعت 08:102021-06-29سياسي

محمدصالحی: به دشمنان باج نمی دهیم


نماینده فریدن در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که آینده نظام اسلامی و پیشرفت و توسعه آن در گرو همت ملت سربلند و جوانان غیرتمند و فرهیخته است و هرگز به دشمنان باج نخواهند داد.

- نماینده فریدن در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که آینده نظام اسلامی و پیشرفت و توسعه آن در گرو همت ملت سربلند و جوانان غیرتمند و فرهیخته است و هرگز به دشمنان باج نخواهند داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسین محمدصالحی در جلسه علنی امروز (سه شنبه) مجلس شورای اسلامی با تسلیت شهادت شهید بهشتی و 72 تن از یارانش در تذکری شفاهی گفت: ملت بزرگ ایران بار دیگر در آزمونی ماندگار به دشمنان و بیگانگان ثابت کردند که همواره پشتیبان و یاور نظام اسلامی هستند، دشمنان شکست خورده همچنان بر طبل تفرقه می کوبند و کوس رسوایی خود را در کوچه بازار جهان می زنند.

در روزهای سرافرازی ایران عزیز، سخن گفتن با دشمن قدّار آمریکا فریبکار همانند تربیت ستوران و آیینه داران در محله کوران است.

وی تاکید کرد که آینده نظام اسلامی و پیشرفت و توسعه آن در گرو همت ملت سربلند و جوانان غیرتمند و فرهیخته است و هرگز به دشمنان باج نخواهند داد.

محمدصالحی در تذکری به وزیر آموزش و پرورش گفت: چرا با وجود تامین بودجه طبق بند (و) تبصره 2 قانون همچنان در پرداخت و آماده سازی معوقات فرهنگیان اعزام به خارج تعلل می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محمدصالحی: به دشمنان باج نمی دهیم

محمدصالحی: به دشمنان باج نمی دهیم