مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 تیر 1400 ساعت 07:502021-06-29سياسي

تزریق 11 هزار دُز واکسن کرونا به گروه های هدفِ ورامین


از آغاز زمان تزریق واکسن کرونا تاکنون حدود 11 هزار دُز واکسن به گروه های هدف تزریق شده که از این تعداد،6476 دُز مربوط به سالمندان بالای 70 سال و بر اساس سامانه سیب است.

- ایسنا/تهران فرماندارشهرستان ورامین گفت: از آغاز زمان تزریق واکسن کرونا تاکنون حدود 11 هزار دُز واکسن به گروه های هدف تزریق شده که از این تعداد،6476 دُز مربوط به سالمندان بالای 70 سال و بر اساس سامانه سیب است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسین کاغذلو پیش از ظهر سه شنبه هشتم تیر ماه در جلسه ستاد کرونا که در محل فرمانداری ورامین برگزار شد، با اشاره به اقدامات صورت گرفته در حوزه بسیج محله محور شهید سلیمانی اظهار کرد: از ابتدای اجرای طرح شهید سلیمانی تاکنون تعداد 9443 مورد تست سریع (Rapid) و 5658 مورد تست PCR در مناطق مختلف شهرستان از مردم گرفته شده و افراد که نتیجه تست آنان مثبت بوده، به مراکز درمانی ارجاع داده شدند.

وی ادامه داد: طی این مدت، سلامتی 15 هزار و 169 نفر از افرادی با بیماران کرونایی در تماس بودند رهگیری شد تا مشکلی برای آنان در ابتلا به بیماری به وجود نیاید.

فرماندار ورامین افزود: در حوزه نظارت و بازرسی از واحدهای مختلف، از ابتدای اجرای طرح شهید سلیمانی تا کنون 1260مورد بازرسی از مناطق مختلف ورمین انجام شده که از این تعداد، 2457 مورد به صدور اخطار و 138 مورد به پلمب واحدهای که دستورا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تزریق 11 هزار دُز واکسن کرونا به گروه های هدفِ ورامین

تزریق 11 هزار دُز واکسن کرونا به گروه های هدفِ ورامین