مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 تیر 1400 ساعت 07:502021-06-29فرهنگي

آغاز به کار یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی در شهرکرد


سرپرست کتابخانه های عمومی چهارمحال و بختیاری گفت: یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی با همکاری بنیاد فرهنگی هنری امام رضا(ع) و معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در استان شروع شد.

- احمد فرهادی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: یازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی در راستای اشاعه و ترویج فرهنگ منور رضوی، گسترش فرهنگ کتاب خوانی، شناسایی و معرفی کتاب های فاخر مرتبط با فرهنگ و سیره اهل بیت(ع)، با اضافه شدن بخش ویژه حضرت مهدی (عج) برگزار می شود.

سرپرست کتابخانه های عمومی چهارمحال و بختیاری افزود: در این دوره در کنار رشته های نقاشی، پویش کتابخوانی، مسابقه چهار گزینه ای و داستانک نویسی، رشته های شعرسرایی، پویش برای امام زمانم و قصه گویی اضافه شده و برای جلب مشارکت بیش از پیش ناشران و کتابداران دو بخش حمایت از چاپ و انتشار منابع برتر برای مروجان فرهنگ رضوی در نظر گرفته شده است.

 وی اظهار داشت: در این دوره 6 عنوان کتاب در سه رده سنی کودک، نوجوان و جوان و بزرگسال معرفی شده است که در رده کودک کتاب های زندگی امام رضا(ع) اثر سیدمهدی مهاجرانی از  و مجموعه 14معصوم، امام زمان(ع) اثر زهرا عبدی از انتشارات جمکران معرفی شده است هم چنین کودکان علاقه مند می توانند در دو رشته نقاشی و پویش کتابخوان به ازای هر دو کتاب، شرک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز به کار یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی در شهرکرد

آغاز به کار یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی در شهرکرد