مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 تیر 1400 ساعت 07:352021-06-29اقتصادي

نقره داغ شدن متخلفین رمزارزها در خراسان جنوبی/ خرید تضمینی انرژی های خورشیدی


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی از مصرف بالای برق دستگاه های رمز ارز خبر داد و گفت: 57 مشترک با 340 دستگاه ماینر غیرمجاز در استان شناسایی و 440 میلیون جریمه شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، مهدی دادگر ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگاران، اظهار داشت: براساس شاخص ها و پارامترهای صنعت برق از جایگاه یک درمیان تعدیل شده و با مشترکان صنایع، اصناف، دولتی و کشاورزی تفاهم نامه هایی در کاهش مصرف برق منعقد شده است.

جریمه 440 میلیون تومانی برای متخلفان رمزارزها دادگر با بیان اینکه 390 هزار مشترک در خراسان جنوبی وجود دارند، گفت: اگر هر مشترک روزانه 100 وات صرفه جویی در مصرف برق داشته باشد در مجموع نزدیک به 39 مگاوات صرفه جویی در مصرف خواهیم داشت و هیچ خاموشی اعمال نخواهد شد.

وی از مصرف بالای برق دستگاه های رمزارز خبر داد و افزود: 57 مشترک با 340 دستگاه ماینر غیرمجاز در استان شناسایی و 440 میلیون تومان جریمه شده اند.

 مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی تأکید کرد: تعداد 153 دستگاه ماینر دیگر نیز توسط دستگاه های ذیربط که به صورت قاچاق وارد استان شده بود که ضبط و تحویل مقامات قضایی شده است.

خرید تضمینی انرزی های خورشیدی دادگر با اشاره به ظرفیت استثنایی کسب انرژی باد و خورشیدی در خراسان جنوبی، خاطرنشان کرد: با احداث 3 نیروگا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقره داغ شدن متخلفین رمزارزها در خراسان جنوبی/ خرید تضمینی انرژی های خورشیدی

نقره داغ شدن متخلفین رمزارزها در خراسان جنوبی/ خرید تضمینی انرژی های خورشیدی