مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 تیر 1400 ساعت 07:352021-06-29ورزشي

دوری 3 ساله ورزشکاران پنچاک سیلات از اردوهای تیم ملی


رییس انجمن پنچاک سیلات با اشاره به تعطیلی اردوهای این تیم از بازی های آسیایی جاکارتا گفت: تا زمانی که اعزامی در رشته پنچاک سیلات نداشته باشیم، - رییس انجمن پنچاک سیلات با اشاره به تعطیلی اردوهای این تیم از بازی های آسیایی جاکارتا گفت: تا زمانی که اعزامی در رشته پنچاک سیلات نداشته باشیم، امکان برگزاری اردو وجود ندارد.

همایون خرم در گفت وگو با ایسنا، درباره اعزام تیم پنچاک سیلات به مسابقات قهرمانی آسیا اظهار کرد: هنوز زمان و مکان برگزاری این مسابقات مشخص نیست و اعزام تیم پنچاک سیلات به این رقابت ها قطعی نیست.

او درباره زمان برگزاری اردوی تیم ملی پنچاک سیلات نیز گفت: با توجه به این که بعد از بازی های آسیایی جاکارتا هیچ تورنمنتی در پنچاک سیلات برگزار نشده، ضرورتی برای برگزاری اردو وجود نداشت، در حال حاضر نیز اگر شرایط از نظر کرونا بهتر شود، ابتدا سعی داریم انتخابی تیم ملی را برگزار کنیم و سپس نفرات برتر را به اردوی تیم ملی دعوت کنیم.

خرم در پایان هم چنین از اعزام تیم پنچاک سیلات به قهرمانی جهان مالزی خبر داد و گفت: این مسابقات آذرماه امسال در مالزی برگزار می شود که در صورت فراهم بودن شرایط سعی داریم بعد از چند سال دوری از مسابقات، تیم خوبی را برای شرکت در قهرمانی جهان آماده کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوری 3 ساله ورزشکاران پنچاک سیلات از اردوهای تیم ملی

دوری 3 ساله ورزشکاران پنچاک سیلات از اردوهای تیم ملی